Saturday, 19 November 2011

Lelaki pelik yang suka makan kucing


TRIBUNNEWS.COM, NEW YORK --- Seorang lelaki yang berasal dari New York, AS, dihukum kerana ditangkap hendak memakan seekor kucing. Kucing itu kelihatan sudah diletakkan bahan perencah dan ditaburi minyak.

Lelaki ini dihukum dan dihadapkan kemuka pengadilan atas tuduhan kekejaman terhadap haiwan. Juru cakap polis Buffalo, Michael DeGeorge mmeberitahu dia menemukan kucing tersebut di belakang tempat letak barang yang dikendarai oleh Gary Korkuc, di Cheektowaga, New York, ketika itu polis menghentikan keretanya kerana melanggar lampu merah.

Lelaki itu sempat melarikan diri ke Maryland setelah ditangkap, lalu dia diekstradisi kembali ke Buffalo, K Kucing ini ditemukan didalam cairan campuran minyak, ditaburi lada hitam, garam, dan bahan lainnya.

Korkuc sendiri mengatakan kepada polisi, bahawa dia sedang mempersiapkan kucing itu untuk dimakan. Juru bicara Erie County SPCA, Gina Browning, mengatakan kucing tersebut berjaya diselamatkan setelah dibersihkan dan dalam keadaan sihat.

Korkuc (52) hadir di Pengadilan Kota Buffalo, di mana dia dituntut dengan kejahatan kekejaman terhadap binatang dan melanggar lalu lintas.

No comments:

Post a Comment