Saturday, 19 November 2011

Koleksi manusia yang berperangai pelik !

Manusia aneh di dunia ini terdiri daripada pelbagai tingkah laku pelik. Seperti gambar-gambar manusia aneh dari beberapa pelusuk dunia di bawah ini.

Ya kadang ketika bosan dengan pelbagai rutin biasa seharian, timbul juga perkara-perkara aneh yang boleh membuatkan kita rasa gembira. Walaupun perkara tersebut boleh membuatkan kita menjadi manusia pelik, tetapi kita sebenarnya akan merasa lega kerana menyalurkan “hasrat aneh” tersebut

Berikut ini gambar manusia aneh di dunia dari pelbagai penjuru dunia:

Buat anda yang suka bergayut menggunakan hp agar tidak mudah penat, anda boleh pakai cara seperti ini..hahaha..entah sape punya coli disebat dia ni…besar pulak saiz dia tu..ahaks.

Bagaimanakah semasa kecemasan anda kehabisan petrol. Sedangkan stesen minyak jauh lagi. So ini adalah cara alternatif untuk anda, masukkan beberapa tin minuman berlkohol ke dalam tank petrol kereta anda. Sebab bahan bakarnya adalah alkohol..ahaks. So, berhati-hatilah semasa memandu, mungkin boleh terbang ni..hahaha…



Untuk membantu anda terhindar dari perbuatan jenayah, cubalah cara macam ini.


Kita tidak pernah hidup di zaman Purba kan, jadi, untuk lebih mengenali cara hidup nenek moyang kita, maka sekali-kali kita boleh cuba untuk mempraktikkannya.


Walaupun kursi roda terbalik usahakan lah diri untuk terus minum agar tidak merasa sakit jika mabukalkohol.


Anda mungkin pernah nonton film Popeye semasa kecil . Semasa anda menonton tu Popeye masih lagi muda time tu kan. Tapi, inilah keadaan Popeye semasa umurnya sudah tua..hahahaha


Hati-hati bercinta dengan orang China kerena bapaknya mungkin jaguh kungfu . Jadi kalau hendak peluk anaknya anda harus tahu macam mana untuk menghindari jurus tendangan kilat milik bapanya.


Kerana minat kepada gajah, perkara yang sama seperti gajah pasti akan ditirunya kan..ahaks


Hati-hati kalau anda naik beca bermotor, pastikan ada pemandu dulu baru anda naik, jangan terus berebut naik dulu seperti dalam gambar ini.


Kerana ingin menjadi malaikat, lelaki ini cuba untuk belajar terbang, sayangnya sebab belum ada pengalaman, dia telah tersangkut dipagar…ahaks.


Hati-hati kalau ingin curang dengan isteri orang, pastikan jadual suaminya agar ia tidak pulang awal macam biasa. Kalau tak, macam ni lah jadinya.


Sosej memang makanan yang lazat terutama bagi wanita , tapi kadang-kadang mereka juga takut unutk memakannya takut terjadi seperti dalam gambar di bawah ini.


Untuk mengenali diri seseorang, anda boleh lihat cara ia tidur, contohnya seperti gambar di bawah ini..ahaks.


Ketika bergambar anda harus fokus melihat ke arah kamera, tetapi, kalau orang lain bergambar, jangan pula anda sibuk nak turut bergambar walau anda tidak kenal pun derang, so mcm ni lah jadinya..ahaks.


Beginilah ekspresi wajah kita kalau pasukan kesayangan kita kalah, selama ini tiada yang sudi amik gambar kita je. Kalau betul ada orang amik gambar anda, pasti lebih kurang je lah dengan gambar kat bawah ni.


Nak nasi gorang telur mata kerbau? Nah, dipersilakan kalau berani…ahaks.

Tahukah anda tempat tidur paling best kat di dunia ni?


Jangan biarkan isteri atau kekasih anda memelihara ular kerana ular ni dia tahu kat mana tempat yang paling best milik perempuan..huhuhu..


Pernah dengar ahli sihir nenek tua? mestilah pernah kan. Tapi macam mana pula ahli sihir tu muncul dari seorang askar?


Profesor sebenarnya kadang-kadang juga pening-pening lalat sampai tak tahu nak bezakan antara kerusi dgn pembaris.


Peluang yang baik semasa interview…jangan lepaskan pandangan anda.


anda rasa diri anda seperti baby.. maka buatlah seperti benar-benar seorang baby.

No comments:

Post a Comment