Thursday, 10 November 2011

Keperawanan Gadis 19 Tahun Dijual Seharga 15 ribu dollar Australia


TRIBUNNEWS.COM - Sebuah kelab perempuan panggilan Australia, menawarkan keperawanan seorang gadis remaja senilai 15 ribu dollar Australia . Demikian dilapor The Daily Telegraph , Rabu (9/11/2011).

Sebuah siasatan yang dilakukan lembaga konsultan bisnis seks,Brothel Busters, menemukan data bahawa MyOutCall Australia menawarkan keperawanan seorang pelajar dari China berumur 19 tahun dengan 15 ribu dollar.

Brothel Busters juga menemukan fakta, kelab itu memeinta bayaran 2.000 dollar Australia sebagai wang muka untuk mendapatkan layanan sang gadis yang disebut sedang belajar di Sydney University.

Seorang manager di MyOutCall yang dikenali sebagai Duncan mengatakan bahawa ini tawaran yang tulus. "Ini sesuatu hal yang biasa di Sydney," sembari menyatakan sudah ada dua peminat yang menginginkan keperawanan gadis itu.

Mengetahui itu, juru cakap Family Association sekaligus ketua penyiasat, Tim Cannon,menyatakan jika ini mengembalikan manusia ke zaman perbudakan. "Ini jelas merosak masyarakat dan juga masalah kemanusiaan," katanya.

No comments:

Post a Comment