Sunday 20 November 2011

Kemesraan Laika AF9 dan si Pengkid?





Siapa Laika? Laika AF9 atau nama sebenarnya Zulaika Binti Zahari yang berusia 22 tahun ini adalah bekas pelajar di Akedemi Fantasia musim ke-9 yang mana adalah musim Akademi Fantasia yang terakhir sejak kewujudannya. Tidak ramai yang mengenalinya mungkin kerana kurangnya publisiti dari pihak yang sepatutnya. Almaklumlah, berapa ramai pula pelajar Akademi Fantasia ni kan? Tak pandai cari publisiti, memang bye bye la jawapannya. Lagi satu, Laika ni adalah pelajar pertama yang tersingkir semasa di Akademi Fantasia.

Baru-baru ini kami menerima beberapa keping gambar terbaru mengenai si Laika ni pula. Menurut pengirim, geli-gelaman dia dibuatnya apabila melihat gelagat si Laika ini dengan pasangannya, seorang pengkid. Berpeluk-pelukan selamber ikut suka.



Kami kaburkanlah ya mana insan-insan yang bukan artis tu. Kami minta maaf pada artis yang suka cakap jangan sibuk hal peribadi mereka ni. Tapi kami nak anda faham juga yang jadi artis bukanlah seronok mana. Kaya nya tidak (yang popular lain cerita itupun sampai bila boleh tahan), tapi anda telah kehilangan kehidupan penuh privasi. Itulah harga yang perlu dibayar jika memilih untuk menjadi seorang artis walaupun hanya sempat beberapa minggu di dalam dunia hiburan.

Apapun mungkin Laika ada alasan dia yang tersendiri mengenai gambar-gambar ini.

dipetik dari : Oh! Artis

No comments:

Post a Comment