Thursday 3 November 2011

Jutawan ditangkap kerana tonton dan biarkan isteri lakukan hubungan seks dengan lelaki lain

Seorang jutawan kenamaan dari Inggris ditangkap setelah ketahuan membiarkan sang isteri berhubungan dengan lelaki lain di sebuah toilet kelab malam. Demikian dilapor Daily Mail, Selasa (2/10/2011).

Polis menangkap Mary Gorman (43) kerana berhubungan seks dengan lelaki lain sementara sang suami yang bernama Chris (44) menonton adegan tersebut. Ibu empat anak ini sempat memaki polis yang hendak menangkapnya sebelum ia dan suaminya ditahan.

Pasangan yang memiliki kekayaan sekitar 45 juta poundsterling dari perusahaan Gadget Shop ini sedang melakukan percutian ke Disney world, Amerika Syarikat (AS) saat insiden memalukan itu terjadi di sebuah kelab malam di Florida, Ogos lalu, dan baru disiarkan pada minggu ini.

Polis mengatakan mereka menemukan pasangan ini dalam tandas lelaki yang dikunci dari dalam di Roxy Club. "Pekerja melapor jika seorang perempuan kulit putih, lelaki kulit hitam, dan lelaki kulit putih sedang berhubugan seks di dalam tandas lelaki" demikian disampaikan petugas bernama Noah Pruitt.

"Ketika saya meminta mereka pergi, seorang lelaki berteriak dan mengatakan itu isteri saya, jangan ganggu," kata Pruitt lagi.

http://www.tribunnews.com

No comments:

Post a Comment