Friday 11 November 2011

Johan Raja Lawak Kecewa Isteri Gugur Dua Kali

Johan Raja Lawak
KUALA LUMPUR: Pelakon Johan (Raja Lawak) mengakui kecewa untuk menambah cahaya mata apabila isterinya iaitu Ozlynwati mengalami keguguran sebanyak dua kali tahun ini.

Kata Johan, punca isterinya keguguran adalah disebabkan terlalu banyak bergerak tanpa mengetahui tentang kandungannya.

"Dalam tahun ini, Ozlyn sudah dua kali keguguran kerana terlalu aktif dan ketika itu dia juga selalu ikut saya ke gym.

"Sudah tentu saya sangat sedih kerana impian saya mahukan 12 orang cahaya mata seperti adik beradik saya," katanya ketika ditemui di majlis pelancaran drama Elly & Epit di sini, Khamis.

Tambah Johan, disebabkan pengalaman tersebut juga, dia kini lebih berhati-hati untuk melibatkan Ozlyn dalam setiap aktiviti yang dilakukannya.

Bagaimanapu, dia menganggap perkara tersebut adalah ketentuan Allah.

"Anak adalah harta yang sangat berharga, namun saya percaya belum ada rezeki untuk kami menambah cahaya mata," katanya kesal.

Sementara itu bercerita tentang perkembangan kerjaya, Johan berkata dia kini sedang menyiapkan diri untuk penggambaran dua buah filem.

"Selepas drama Elly & Epit ini, saya akan fokus kepada dua filem dengan Mamat Khalid dan Syamsul Yusof.

"Selain itu beberapa komitmen lain iaitu Edisi Khas musim baru, Superlawak dan penyampai Era fm," katanya.

No comments:

Post a Comment