Thursday 17 November 2011

Inilah Kereta Porsche Facebook Untuk 1000,000 Fan Porsche

Pengeluar kereta mewah terkemuka Jerman Porsche memberikan kejutan ke 1.000.000 penggemar Facebook/porsche dengan menandai nama mereka pada badan kereta balap 911 GT3 R Hybrid. Porsche telah merancang kereta tujuan-nya untuk berterima kasih kepada pelanggan yang setia dan terus menjadi pengikut porsche di Facebook. nama-nama yang tertera di kereta adalah dari ribuan orang yang suka Porsche di profil Facebook-mereka.

Kereta Porsche Facebook tidak akan sembarangan ke tempat umum. Ini akan disimpan di Museum Porsche "wow cuma disimpan" .

Tampilan dengan nama para penggemar Porsche di Facebook dan warna Facebook pada tubuh kereta .

Porsche membawa pesan "Terima kasih Untuk Berbagi bersama kami"dalam huruf besar pada sisi kiri kereta dan di depan kereta menampilkan URL Facebook, facebook.com / porsche.

Kereta Facebook dari Porsche adalah sebagai media besar. Pengeluar kereta mewah memberikannya untuk penggemar Facebook agar tahu pentingnya perusahaan memberikan ke Facebook sebagai platform media sosial untuk pemasaran terbesar . Check out galeri foto dari versi Porsche 911 GT3 R Hybrid Facebook dan diikuti oleh video.







No comments:

Post a Comment