Sunday, 20 November 2011

Gila, ibu suruh suami perkosa anak gadisnya

Seorang ibu menghantar anak perempuannya yang berusia 17 tahun untuk pembedahan pemulihan selaput dara sebelum mengatur suaminya untuk memperkosa gadis itu.

Dia juga dipercayai meminta gadis itu untuk melakukan aksi telanjang untuk lelaki berumur 37 tahun.

Remaja ini mengatakan perkara ini dalam perbicaraan mahkamah di Hong Kong selepas dakwaan perkosaan diajukan terhadap ayah tirinya.

Menurut remaja itu, kedua ibu bapanya bercerai ketika dia berusia tujuh tahun dan setelah itu, ibunya berkahwin dengan suspek yang merupakan bapa tirinya.

Katanya, ketika dia berumur 16, ibunya yang berusia 39 tahun memujuknya untuk melakukan hubungan seks dengan ayah tirinya.

“Ibu saya ingin memenuhi keinginan bapa tiri saya yang ingin “tidur” dengan gadis yang masih perawan, jadi ibu meminta saya untuk berhubungan seks dengan bapa tiri saya tapi pada saat itu saya tidak lagi perawan” katanya.

Dia berkata ketika ibunya tahu, ibunya memaksa dia untuk mendapatkan selaput dara ‘buatan’ dan mengancam akan memotong jari-jarinya jika ia menolak.

Gadis itu akhirnya bersetuju untuk menjalani pembedahan pada bulan Mei tahun lalu.

Setelah itu, ibunya merancang percutian keluarga ke Cheung Chau, dengan tujuan untuk mengatur rancangan supaya suaminya dapat berhubungan seks dengan gadis itu.
Lelaki itu, bagaimanapun, tidak boleh menunggu dan memperkosa remaja di rumah mereka.

Remaja itu menyatakan kepada mahkamah bahawa dia telah mengadu dirinya dirogol ayah tiri kepada ibunya, tetapi ibunya tidak melakukan apa pun untuk membantunya.

Dia kemudian mengajukan laporan polis sebagaimana disarankan oleh teman lelakinya dan seorang pekerja sosial.

Penasihat undang-undang, bagaimanapun, berkata remaja itu telah membuat cerita setelah ayah tirinya menolak untuk membeli laptop-nya.

Sidang mahkamah terus berlanjutan.

No comments:

Post a Comment