Wednesday 9 November 2011

Foto seksi gadis James Bond Terbaru

Cantik dengan bodi nan seksi. Itu adalah dua hal yang selalu melekat dengan image gadis Bond. Kini, artis asal Perancis, Bérénice Marlohe, disebut-sebut sebagai gadis Bond terbaru.

Dikutip dari laman People, Sabtu, 5 November 2011, pengumuman itu diungkapkan saat jumpa press untuk filem terbaru James Bond,Skyfall. Skyfall merupakan filem James Bond yang ke-23.

Seperti diwartakan BBC, agen 007 terbaru itu masih dibintangi oleh Daniel Craig untuk ketiga kalinya. Skyfall akan diarah oleh Sam Mendes, yang memenangkan Oscar di tahun 1999 untuk filem American Beauty.

Mendes mengatakan jalan cerita agen rahsia itu akan mengambil tempat di London, China, Turki, dan Scotland. Filem itu akan menampilkan kesetiaan teruji Bond hingga M, kesuperiorannya, selama markas spionase M16 menghadapi sebuah serangan.

Menjadi gadis Bond, Marlohe akan bergabung dengan sederetan artis cantik lainnya, seperti Halle Berry, Eva Green, Teri Hatcher, dan Denise Richards, yang juga tercatat berperanan sebagai gadis Bond.

Lalu, karakter seperti apa yang akan ia perankan? "Saya akan bermain sebagai Severine, seorang gadis yang misterius dan glamour," katanya.

Filem ini akan bertabur bintang-bintang asal negara Eropah. Selain Marlohe yang berasal dari Perancis, artis Naomie Harris asal Inggris pun akan berperanan sebagai seorang agen yang bernama Eve.






No comments:

Post a Comment