Saturday 19 November 2011

Dua orang lelaki ditahan kerana meramas payudara gurunya

Dua orang lelaki kurang ajar ini terpaksa harus bermalam di penjara Mapolsek Ketahun gara - gara meramas payudara seorang wanita yang bekerja sebagai guru. Lelaki tersebut masing - masing dikenali sebagai Sa (31) dan Su (19) warga kelurahan Selolong, kecamatan Batik Nau.

Peristiwa tindak pelecehan seksual ini terjadi ketika mangsa yang bernama La (22) seorang guru yang mengajar di SMA Napal Putih menunggang motosikal di jalan raya sekitar pukul 10.30 WIB.

Keadaan jalan di daerah kelurahan Urai sedikit rosak kerana terjadi beberapa kerosakan yang mengakibatkan jalan menjadi perlahan. Di perbatasan antara kota Lais dan Napal Putih ini terdapat orang - orang yang meminta wang kepada para pengendara yang melewati jalan rosak dan terjal tersebut.

Kerana keadaan jalan rosak, La (22) berusaha memandu motor yang dinaikinya dengan perlahan, namun alangkah terkejutnya La (22) kerana waktu itu tersangka Sa (31) dan Su (19) mendatanginya dan secara tiba - tiba meramas - ramas payudara La (22) begitu saja.

La (22) yang merasa ketakutan kemudian memecut kendaraannya dan segera ke balai polis di Ketahuan untuk mengadukan tindak pelecehan seksual yang dialaminya. Dengan cepat,pihak polis dari Mapolsek Ketahun bergegas menangkap pelaku yang masih berada di tempat kejadian.

No comments:

Post a Comment