Saturday 5 November 2011

Doktor Ini Masukkan Alat Kelaminnya Ke Mulut Pesakit Ketika Bedah Gigi

Shanghai, China, Seorang pesakit perempuan di hospital Shanghai China datang ke doktor gigi kerana ada masalah dengan gigi dan mulutnya sehingga harus dibedah. Ketika diminta menutup mata dan membuka mulutnya, pesakit ini menurut saja kerana mengira memang demikian prosedurnya.

Tapi sang pesakit merasakan ada benda asing dengan ukuran tidak wajar masuk ke dalam mulutnya yang sedang terbuka lebar. Betapa terkejutnya ia ketika membuka mata, ternyata benda yang ada di mulutnya adalah kemaluan sang doktor yang sengaja dikeluarkan dari seluar.(diedit:borakkosong)

Kejadian memalukan itu terjadi pada Jumaat minggu lalu (28/10/2011) di hospital Qinpu Zhongshan yang terletak di Qinpu, Shanghai. Pelakunya adalah seorang doktor gigi berusia 28 tahun, bergelar master dan telah bekerja di hospital tersebut selama 2 tahun.

Perilaku dokter gigi yang sungguh keterlaluan ini membuatnya harus ditahan di pusat tahanan polis. Pihak hospital sendiri mengaku belum boleh memberikan kronologis yang lebih detail kerana kes ini masih dalam penyiasatan.

Namun yang jelas peristiwa ini mengejutkan semua orang yang pernah mengenal doktor tersebut. “Dia adalah dokter gigi yang sangat berkualitai, belum pernah menunjukkan perilaku seperti ini,” ungkap Wang, salah seorang staf di hospital itu seperti dikutip dari Shanghaidaily, Khamis (3/11/2011).

Diduga kuat sang doktor gigi itu sedang mengalami masalah kejiwaan, semacam depresi pada tingkat yang cukup berat kerana memang sedang mengurus proses pernikahan dengan kekasihnya. Namun dugaan ini belum boleh dipastikan kerana masih dalam penyelidikan polis.

Kalaupun terbukti bahawa doktor gigi tersebut mengalami depresi, maka hubungannya dengan perilaku seks yang menyimpang itu tetap akan membuat perdebatan. Dalam banyak kes, depresi justru menurunkan ghairah seks dan bukan malah membuat penderitanya menjadi hiperseks.

SUMBER : BORAKKOSONG

No comments:

Post a Comment