Saturday 19 November 2011

Bieber Mengaku Jatuh Cinta Dengan Salena Kerana Salena ‘Hot’


Menurut Femalefirst, Minggu (9/10), penyanyi lagu Baby yang sedang hangat bercinta dengan penyanyi dan pelakon muda Hollywood sejak Mac 2011 itu mengakui tengah mabuk asmara. “Saya tidak akan bersama dengan Selena, jika saya tidak jatuh cinta.”

Alasan superstar pop sensasi berusia 17 ini, beliau tertarik dengan Selena yang dua tahun lebih tua dari usianya, 19 tahun kerana Selena dikatakan ‘hot’.

“Setiap orang melihat Selena menggoda dan itu bagus. Tetapi dia juga seorang yang humor dan mampu membuat saya tertawa,” katanya.

“Sebab utama membuatkan saya dan Selena bersama kerana kami dibesarkan oleh ibu yang bercerai. Ini membuatjab saya dan dia mempunyai banyak nilai-nilai keluarga,” tambahnya

No comments:

Post a Comment