Thursday 15 September 2011

Tabiat aneh, suka bersetubuh dengan mayat





Carl Tanzler (8 Februari 1877 – 23 Juli 1952) semasa hidupnya telah menderita tabiat yang aneh iaitu menyukai atau bercinta dengan Mayat.Pemuda kelahiran Jerman ini adalah seorang Radiolog RS Marin di Amerika Syarikat. Kes ini terbongkar setelah 7 tahun berlaku.






Pada malam hari Carl Tanzler datang ke kuburElena Milegro untuk menggali kuburnya dan membawa mayatnya yang tinggal tulang-tulang sahaja. Setelah dibawa mayat itu ke rumahnya, mayat yang tinggal tulang itu, Carl membentuk kembali menjadi susuk tubuh manusia dengan menggunakan lilin yang telah direndam dengan sutra kemudian ramuannya dibalutkan kepada tulang .




Setelah itu, Carl membaringkan mayat itu dan menyemburkan minyak wangi  untuk menghilangkan baunya. Sejak itu dia hidup bersama mayat Alena Milegro itu dan melayannya seperti manusia hidup. Carl pun sering menyetubuhi Mayat itu.Setelah7 tahun kemudian, saudara Alena,  mendengar berita tentang Carl yang tidur dengan kakaknya yang sudah meninggal itu. Florinda pun menyelidiki untuk mencari perkara yang sebenarnya
.

No comments:

Post a Comment