Friday 9 September 2011

Shahz Jazsle Bercinta Dengan Miera Liyana?

Shahz Jazsle yang satu masa dahulu pernah dahulu pernah bercinta dengan pelakon Maria Farida kini sudah mula akrab dengan seorang pelakon muda, Miera Liyana. Mereka sudah saling mengenali sejak 8 tahun lalu. Dalam tak disangka mereka ni merupakan pelajar SMK Taman Tun Dr Ismail. Pada waktu SMK itu, Shahz Jazsle di Tingkatan 5 manakala Miera Liyana di Tingkatan 2.


Walaupun menyukai Miera pada waktu itu, Shahz terpaksa mengalah kerana kawan baiknya juga berminat pada Miera. Persahabatan mereka terjalin semula apabila kedua-duanya menjadikan lakonan sebagai kerjaya. Namun begitu, status mereka sekadar kawan biasa. Sehinggalah Shahz putus dengan Maria Farida. 8 bulan selepas itu, mereka mula menjadi rapat ataupun bercintun.



"She's nice. Tak plastik. Saya tak kisah jika orang tak suka dia. Saya juga tak kisah apa orang nak cakap tentang dirinya atau kontroversinya.
"Karektor dia juga memikat saya. Dia seorang yang sempoi dan mudah untuk 'communicate' dengannya. Jangan lihat usianya yang muda. Bila topik yang dibualkan sesuatu yang serius, dia boleh serius.
"Sekarang susah nak cari perempuan yang baik. Di dalam industri ini, saya dikelilingi perempuan cantik tetapi kecantikkan tidak menjaga kita." 

No comments:

Post a Comment