Tuesday 13 September 2011

Pengawal keselamatan nekad terjun tingkat 3

KAJANG: Gara-gara tidak tahan dipukul, ditumbuk, disepak dan diacukan pisau oleh sekumpulan lelaki kerana lambat membayar hutang, seorang pengawal keselamatan nekad terjun menyelamatkan diri dari tingkat tiga sebuah flat di Taman Prima Selayang, Gombak, malam kelmarin.


Mangsa berusia 40 tahun meminjam wang RM4,300 daripada suspek, tetapi gagal melangsaikan hutang dalam jangka waktu ditetapkan menyebabkan suspek berang.

Mangsa turut cedera di kepala dan telinga selain lebam di beberapa bahagian badan kerana dipukul menggunakan getah paip, ditumbuk dan disepak empat suspek.


Sumber berkata, kira-kira jam 11 malam, suspek datang ke rumah mangsa di Balakong, dekat sini, untuk berbincang mengenai hutang yang masih gagal dijelaskan mangsa. Bagaimanapun katanya, perbincangan yang pada mulanya tenang bertukar tegang apabila mangsa masih tidak dapat menjelaskan hutang berkenaan.

“Suspek yang berang kemudian mengheret mangsa masuk ke dalam sebuah kereta milik mereka yang diletakkan berhampiran rumah mangsa sebelum membawa mangsa ke sebuah rumah flat di Taman Prima Selayang,” katanya.

No comments:

Post a Comment