Saturday 17 September 2011

Mati akibat permainan seks

BARLASTON – Seorang ahli perniagaan di Britain mati dijerut kolar besi berpaku ketika dia tergantung pada bumbung bilik permainan seks di rumah sepasang suami isteri, lapor sebuah akhbar semalam.


Mangsa, Lionel Webster memakai sut gaya tahanan Teluk Guantanamo dan but kulit apabila dia sesak nafas dalam permainan seks di kediaman pasangan Colin Richardson, 75 dan isterinya yang berusia 68 tahun, Anne Richardson di sini, England.


Akhbar The Sun melaporkan bahawa inkues kes itu pada Khamis lepas mendapati Webster, 61, merupakan pelanggan tetap sesi seks sadis itu dengan bayaran £150 (RM745) bagi satu sesi.


Dia gemar meminta dirinya ‘diseksa’ seperti seorang tahanan tentera.




Selepas puting dan kemaluan Webster dikapit dan dirantai, Anne menyambungkan rantai pada kolar leherWebter dan menggantungnya.


Mereka cuba membuka kolar itu selepas mendapati dia terjerut dan lemas tetapi gagal kerana mangsa menguncinya dan menyembunyikan kunci di salah satu poket sut tahanannya.


Berdepan situasi cemas, pasangan itu yang berkahwin selama 49 tahun, membuat panggilan kecemasan.


Polis kemudian menemui sejumlah tali, cemeti, alat bantuan seks, seluar dalam kulit dan beberapa buku seks sadis di bilik berkenaan.


Pasangan itu pada awalnya ditangkap, tetapi dibebaskan selepas pihak pendakwa raya berpuas hati kes itu tiada unsur jenayah.-kosmo online

No comments:

Post a Comment