Wednesday 7 September 2011

Lelaki Pekak Ini Ditikam Kerana Guna Bahasa Isyarat Kumpulan Gangster


Alfred Stewart berusia tiga puluh satu tahun daripada Miramar pergi ke lounge untuk meraikan hari jadi seorang rakan. Bagi Stewart, yang pekak dan bisu, bahasa isyarat adalah cara komunikasi mereka. "Hanya bahasa isyarat. Itu satu-satunya cara mereka semua, mereka melakukan bahasa isyarat," kata ibu Stewart, Brenda Stewart.

Menurut Polis Hallandale Beach, Barbara Lee yang berusia 45 tahun berhadapan Stewart dan kawan-kawannya, kerana dia fikir mereka mengunakan bahasa isyarat geng saingan mereka.

Laporan polis itu berkata Lee meninggalkan bar, tetapi kembali dengan Ibanez Marco juvana yang berusia 19 tahun, yang dikatakan telah mengeluarkan pisau dan menikam mangsa. "Suspek mendapat dua suspek lain, mereka datang dalam bar dan mula berlawan dengan mangsa-cacat pendengaran itu" kata Hallandale Beach Pegawai Polis Sonia quinon.



Empat orang, termasuk Stewart, salah satu kawan-kawannya dan bouncer di ruang tamu, telah dibawa ke Hospital Daerah Memorial di Hollywood. Mereka pulih daripada kecederaan mereka. Quinon berkata, "Kami mempunyai dua mangsa yang ditikam dengan pisau , kecederaan bukan mengancam nyawa. Mereka telah dibawa ke hospital. "

No comments:

Post a Comment