Thursday 8 September 2011

Kereta AC Mizal Kena Tarik?

Dalam artikel di sisipan berita Utusan baru-baru ni, ada menyebutkan mengenai seorang selebriti yang mempunyai kereta mewah kena tarik balik. Sebab apa tidak dipastikan. Namun yang pasti ianya bukanlah sesuatu yang biasa dan aneh. Sebab hal ini sering terjadi keatas orang kaya yang tidak beli kereta tidak cash. hehe. Tapi artikel berkenaan seperti memberi gambaran ianya adalah AC Mizal, tidak dapat dipastikan ianya AC atau artis yang setaraf dengan kekayaan AC daripada empayar MLM.



Dalam artikel tersebut menyebut satu insiden tarik kereta seorang selebriti popular berlaku baru baru ini di sebuah kompleks membeli belah di Kuala Lumpur. Pengacara yang pandai berlawak dan berjenaka itu dikatakan memiliki hampir tujuh buah kereta mewah yang CCM bulanan mencecah lebih RM100,000.


Semuanya hasil dari perniagaan MLM yang dijalankan oleh selebriti tersebut dan beliau juga dikatakan pernah beberapa menayangkan 'imbuhan pendapatan’ beliau kepada media/wartawan. Saksi kejadian ketika aksi tarik-menarik kereta berkenaan berkata yang selebriti dan isterinya tidak mampu berbuat apa-apa selain melihat sahaja kereta mewah kesayangan ditarik balik.


Rileks lah, baru satu kena tarik, ada 6 bijik lagi tue. Hehe.

No comments:

Post a Comment