Thursday 22 September 2011

Gila,Pasangan Ini Bersetubuh di Altar Gereja



Gereja seharusnya dijadikan tempat beribadah untuk penganut kristian. Tapi pasangan remaja ini nekad berhubungan seks tepat di depan altar Katedral di Oslo, Norway.

Mereka asyik telanjang sekaligus melakukan adegan seks di tengah aktiviti Katedral yang mulai ramai. Perbuatan nekad ini tertangkap oleh seorang pengunjung gereja. Dia kemudiannya membuat panggilan ke nombor 999.

"Kami menangkap tiga orang yang terlibat aktivitas seks,"kata Juru Cakap Polis yang tidak disebutkan namanya dalam Australian Time, Rabu, 15 Jun 2011.

Ternyata seorang diantara mereka bertugas mengambil gambar hubungan seks itu. Penyiasatan sementara mendapati ketiga tersangka mengaku sebagai aktivis pecinta alam.

Kegiatan bertajuk "F**k for Forest" ini akan digunakan sebagai penarik perhatian dalam kempenya melawan pembalakan hutan di dunia.

Apapun itu perbuatan mereka telah melawan hukum. Tapi di Norway perbuatan seperti ini hanya di hukum 16 hari penjara atau membayar wang denda "Kami memilih membayar dari pada berlama-lama di penjara tanpa boleh bercinta,"kata seorang tersangka.

Sebelumnya, Seorang lelaki didenda 130 pound kerana berhubungan seks dengan kekasihnya di halaman sebuah katedral bersejarah di Britain pada Oktober 2010.

Stephen Neal, 23 tahun, waktu itu terlihat berada di atas kekasihnya yang setengah bogel di luar Ely Cathedral di Cambridgegshire, Britain. Orang ramai yang tengah mengunjungi katedral tersebut langsung menghubungi polis dan polisi menemukan Neal serta kekasihnya sedang bersetubuh di taman rumput di belakang katedral.

Berdasarkan pengakuan di Pengadilan Ely, pasangan yang berhubungan intim tersebut langsung mengenakan kembali baju mereka dan meminta maaf. Pasangan itu berdalih mereka tidak sengaja berbuat demikian.

Neal didenda 130 pound setelah mengakui tindakannya telah melecehkan, membuat anggota masyarakat marah.

Neal membantah berhubungan seks. Tetapi polis mengatakan di pengadilan Neal serta kekasihnya bersetubuh. Pacar Neal yang tidak disebutkan namanya hanya diberikan amaran dari polis..

No comments:

Post a Comment