Saturday 24 September 2011

Gila, buat tattoo pada jantung




mengukir tattoo pada jantung

Jantungku Terukir Namamu, kalimat ini bukan lagi sebuah rayuan basi kepada pasangannya yang tidak mungkin menjadi nyata dizaman sekarang ini.Walaupun mengeskpresikan cinta melalui tattoo bukanlah hal yang baru di zaman sekarang ini, akan tetapi jika tatto di jantung lain lagi persoalannya bukan? Cukup Unik dan Menarik bukan? Hehe

Sebuah Website mewujudkan hal ini menjadi nyata buat anda pengemar tattoo yang ingin mengekspresikan cinta dalam bentuk yang lebih ekstrim. Pembuat tattoo tersebut mengatakan “cara ini tidak lah begitu selamat akan tetapi lebih berbahaya lagi jika tidak mengekspresikan cinta sejati anda”.

Waktu yang di perlukan untuk mengukir tattoo sekitar 3 jam dengan biayanya sekitar $9000 sampai $1200 bergantung kepada ukiran yang dikehendaki. Setelah selesai anda akan di berikan foto dan rakaman video plus sountrack “Vikunja” mengabadikan saat operasi mengukir tattoo tersebut.Jangan takut jika anda mengalami perceraian setelah membuat tattoo kerana akan ada diskaun khusus perceraian jika Anda dapatmembuktikan yang pasangan anda curang.

No comments:

Post a Comment